Kaufland – Jesteśmy w tym razemPowrót
Ogromnego wsparcia podczas trwającej kampanii udziela nam również sieć Kaufland – wieloletni Partner Polskiej Akcji Humanitarnej. Oto kilka słów od Pani Agnieszki Kotlińskiej:
Jesteśmy dumni ze współpracy z organizacją działającą na rzecz tych najbardziej potrzebujących w kraju i poza jego granicami. W tym roku, podobnie jak w poprzednim, zorganizowaliśmy akcję sprzedaży kalendarzy adwentowych, z której część dochodu zostanie przeznaczona na wsparcie programu PAH. Bardzo chętnie włączamy się również w akcje wspierające program dożywiania dzieci Pajacyk. Wynika to z naszej strategii CSR, w której szczególnie skupiamy się na priorytetach związanych ze zdrowiem i zdrowym odżywianiem oraz ojczyzną. W 2019 r. przekazaliśmy Pajacykowi 140 tys. złotych, czyli równowartość 5 procent wartości punktów PAYBACK zebranych przez klientów w sklepach w trakcie kampanii „Urodziny PAYBACK w Kauflandzie”.
Agnieszka Kotlińska, ekspertka ds. CSR w sieci Kaufland: