Korzyści dla firmy
Zobacz, dlaczego warto zostać partnerem PAH.
Korzyści dla firmy

Dlaczego warto nam zaufać i zostać partnerem biznesowym PAH? Podmioty, które w naszej misji odnajdą także własne wartości, mogą liczyć na dobrze zaplanowaną współpracę i indywidualne podejście. Weźmiemy pod uwagę cele strategiczne, strukturę i możliwości firmy. Realna pomoc najbardziej potrzebującym to satysfakcja, poczucie sprawstwa i szereg wymiernych korzyści dla firmy.  

 

Decydując się na wsparcie PAH, możesz mieć pewność, że Twój wkład i zaangażowanie zostaną wykorzystane dokładnie tam, gdzie są naprawdę potrzebne, a pomoc jest udzielana w sposób profesjonalny i efektywny.  

Współpraca z Polską Akcją Humanitarną oznacza dla Twojej firmy:

  • współpracę z wiarygodnym i rozpoznawalnym partnerem społecznym, respektującym międzynarodowe standardy pomocy humanitarnej oraz etycznego fundraisingu; 
  • możliwość wspierania profesjonalnych działań humanitarnych za granicą i w Polsce; 
  • dostęp do eksperckiej wiedzy dotyczącej pomocy humanitarnej i rozwojowej; 
  • współpracę z pełnym pasji, kompetentnym i zmotywowanym zespołem PAH. 

 

Wspierając projekty pomocowe Polskiej Akcji Humanitarnej, możesz zrealizować cele strategii ESG Twojej firmy, a także przyczynić się do globalnej realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.  

Korzyści, jakie może uzyskać firma to m.in.:

  • wzmocnienie wizerunku firmy jako partnera zaangażowanego we wspieranie ważnych celów społecznych i humanitarnych; 
  • zaangażowanie i integracja pracowników wokół inicjatyw pomocowych; 
  • odpowiedź na oczekiwania klientów związane z odpowiedzialnością społeczną firmy; 
  • komunikowanie mierzalnych efektów wsparcia – podsumowanie działań w formie raportu, obecność firmy w kanałach komunikacji PAH. 

 

Współpracujemy z biznesem od lat i wiemy jak ważne są partnerstwo i wzajemne zaufanie. Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym, co jest ważne dla Twojej firmy. Wspólnie poszukamy możliwych obszarów działania, które będą satysfakcjonujące dla obu stron.  

Wybrane współprace PAH
Dziękujemy za zaufanie i zaangażowanie w działania humanitarne w Polsce i na świecie!
ESET
Firma ESET od ponad 30 lat jest globalnym dostawcą oprogramowania zabezpieczającego komputery firm oraz użytkowników indywidualnych. Niezawodność rozwiązań firmy ESET potwierdzają liczne certyfikacje przyznane przez specjalistyczne organizacje badawcze, takie jak Virus Bulletin czy AV-Comparatives. ESET chroni ponad 110 milionów użytkowników na całym świecie, w tym ponad 6 milionów Polaków. Dystrybutorem rozwiązań ESET jest firma DAGMA Bezpieczeństwo IT.
Donateo
Donateo oferuje rozwiązania omnichannel w zakresie fundraisingu cyfrowego, które ułatwiają organizacjom non-profit pozyskiwanie środków na cele statutowe oraz na rzecz ich podopiecznych. Do kluczowych produktów należy Aplikacja Donateo dostępna na terminalach płatniczych oraz na platformach e-commerce. Aplikacja Donateo umożliwia bezgotówkowe wsparcie organizacji dobroczynnych poprzez mikro-datek, czyli drobną kwotę. Klient sklepu może ją przekazać w trakcie głównej płatności za zakupy.
Santander
Santander Bank jest wieloletnim Partnerem PAH. Już od 2003 r. wspiera program dożywiania dzieci Pajacyk. Dzięki karcie kredytowej Visa Silver Akcja Pajacyk klienci banku również chętnie angażują się w akcję. W 2006 roku Santander otrzymał tytuł „Dobroczyńcy Roku”, przyznawany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce m.in. za wspieranie programu Pajacyk.
bp
Związany z PAH od 1997 roku. Stworzył jeden z pierwszych programów lojalnościowych w Polsce, dając klientom stacji bp możliwość przekazywania punktów na program Pajacyk. Co roku włącza się w akcję „Świąteczny Stół Pajacyka”, zaangażował się również w pomoc dla Ukrainy.
ESET
Firma ESET od ponad 30 lat jest globalnym dostawcą oprogramowania zabezpieczającego komputery firm oraz użytkowników indywidualnych. Niezawodność rozwiązań firmy ESET potwierdzają liczne certyfikacje przyznane przez specjalistyczne organizacje badawcze, takie jak Virus Bulletin czy AV-Comparatives. ESET chroni ponad 110 milionów użytkowników na całym świecie, w tym ponad 6 milionów Polaków. Dystrybutorem rozwiązań ESET jest firma DAGMA Bezpieczeństwo IT.
Partnerzy
Dziękujemy za zaufanie i zaangażowanie w działania humanitarne w Polsce i na świecie!
Najczęściej zadawane pytania
Jak nawiązać współpracę z PAH?

Jeśli Twoja firma chce przekazać darowiznę na działania PAH, wystarczy, że przeleje środki na odpowiedni numer konta. Wszystkie informacje potrzebne do wykonania przelewu można znaleźć tutaj. Możemy przygotować dla Was także umowę o przekazaniu darowizny. Jeśli firma będzie potrzebować szczegółowego raportu z wydatkowania darowizny, napisz do nas wcześniej na adres biznes@pah.org.pl. Przygotowanie rzetelnego rozliczenia darowizny wymaga współpracy kilku osób, to ważne byśmy mogli z wyprzedzeniem zaplanować ich pracę.  

 

Zachęcamy do kontaktu również w przypadku chęci nawiązania długofalowego partnerstwa, wykonywania usług pro bono, zorganizowania wspólnej kampanii, akcji sprzedażowej lub innych, mniej standardowych działań. Wspólnie opracujemy plan działania odpowiadający na potrzeby obu stron. 

Czy przyjmujecie darowizny rzeczowe na rzecz PAH?

Najbardziej efektywną formą wsparcia PAH jest przekazanie darowizny finansowej – umożliwia nam sfinansowanie najbardziej pilnych potrzeb w danym momencie i zakup niezbędnych produktów jak najbliżej miejsca, w którym udzielamy pomocy. Dzięki temu unikamy negatywnego wpływu na lokalną gospodarkę.  

 

Jeśli Twojej firmie zależy jednak na przekazaniu darowizny rzeczowej, zachęcamy do wcześniejszego kontaktu z nami. Będziemy potrzebować dokładnych informacji o tym, co chcecie przekazać – specyfikacji sprzętu, ilości, gramatury czy nazw produktów. Następnie sprawdzimy zapotrzebowanie z naszym zespołem programowym oraz możliwości magazynowania i transportu z zespołem logistycznym.  

Czy firma może odpisać darowiznę od podatku i otrzymać zaświadczenie do celów podatkowych?

Tak. Firmie przysługuje możliwość odliczenia darowizn pieniężnych od podstawy opodatkowania w kwocie nie wyższej niż 10% uzyskanego dochodu. 

 

Napisz do nas na adres biznes@pah.org.pl jeśli potrzebujesz zaświadczenia dla swojej firmy. Przygotujemy dla Ciebie dokument potwierdzający wysokość darowizn w danym roku podatkowym. Pamiętaj, że zaświadczenie możemy wystawić tylko na dane podmiotu dokonującego wpłaty, które widnieją na przelewie bankowym. Nie możemy wystawić zaświadczenia dla firmy, jeśli wpłata została dokonana z konta osoby prywatnej.  

Czy mogę odliczyć od podatku darowiznę przekazywaną przez pracodawcę w ramach payroll giving?

Jeśli chcesz otrzymać ulgę z tytułu darowizny przekazanej za pośrednictwem pracodawcy, powinieneś posiadać: 

 

  • kopię złożonej u pracodawcy deklaracji, w której zgadzasz się na potrącenie końcówek ze swojej pensji i przekazanie ich na Polską Akcję Humanitarną. Dokument powinien zawierać: twoje imię i nazwisko, kwotę darowizny i jej cel oraz dane obdarowanego; 
  • dokument od twojego pracodawcy, w którym wskazane jest twoje imię i nazwisko wraz z kwotą potrąconych z wynagrodzenia darowizn na rzecz PAH. Mogą to być np. paski płacowe; 
  • kopię potwierdzeń przelewów, które dokonał twój pracodawca na rachunek bankowy PAH. 

 

Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj 

Na co PAH przeznacza otrzymane darowizny?

Darowizny od partnerów biznesowych pozwalają nam przede wszystkim na szybkie uruchomienie działań w sytuacjach nagłych. Tam, gdzie najbardziej potrzebna jest natychmiastowa pomoc ratująca życie i zdrowie. Jesteśmy także otwarci na wspólne wypracowanie celu darowizny z Twoją firmą. Chętnie przygotujemy propozycje projektów, które będą wpisywały się w jej strategię i komunikację. 

 

Oprócz pokrywania kosztów bezpośredniej pomocy, niewielką część darowizny przeznaczamy na sfinansowanie działań umożliwiających nam jej niesienie – logistykę, administrację czy też pensje wykwalifikowanych i doświadczonych osób pracujących w organizacji. Dzięki temu możemy działać profesjonalnie, skutecznie i długofalowo. 

 

Dbamy o transparentność i zaufanie, którym nas obdarzacie. Co roku przygotowujemy szczegółowe sprawozdania merytoryczne oraz finansowe z naszej działalności, podsumowujemy je również w formie raportów rocznych (znajdziesz je tutaj). Dodatkowo, jesteśmy poddawani regularnym audytom finansowym, wewnętrznym oraz zewnętrznym. Możemy także przygotować raport z wydatkowania darowizny od Twojej firmy. Prosimy o przekazanie zapotrzebowania na taki dokument na samym początku współpracy.  

Kontakt:
Powiedz nam, jak możemy działać jeszcze sprawniej. Nawiąż z nami współpracę. Zrealizujmy razem projekt!
Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.