Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR)

Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) to temat, który w ostatnich latach zyskuje popularność. Coraz większa grupa konsumentów i konsumentek oczekuje od swoich ulubionych marek zaangażowania na rzecz rozwiązywania lokalnych problemów, tworzenia przejrzystych łańcuchów dostaw, dbania o prawa pracownicze czy też minimalizowania szkodliwego wpływu produkcji i usług kurierskich na środowisko. Nic więc dziwnego, że firmy starają się wpisać te elementy w swoją strategię i informują klientów o działaniach podjętych na rzecz ważnych spraw społecznych czy bardziej zrównoważonego funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Dowiedz się więcej o tym, w jaki sposób biznes może angażować się w mądre i odpowiedzialne pomaganie. Znajdziesz tutaj również inspirujące przykłady realnego zaangażowania firm.


  • 27.11.2024
    Artykuł

    Gdy powódź zabiera dom, pomoc potrzebna jest natychmiast

    98 nagrzewnic, 95 osuszaczy i 30 ozonatorów do oczyszczania powietrza, a także setki litrów benzyny przekazane w postaci kart paliwowych – to wsparcie, które Polska Akcja Humanitarna uzyskała od firmy bp Polska. Darowizna finansowa dla PAH była odpowiedzią na niszczycielską powódź, która nawiedziła Dolny Śląsk i Opolszczyznę w 2024 roku.

    Pracowniczka PAH w niebieskiej kamizelce, dalej popowodziowe zniszczenia.

    Dowiedz się więcej

  • 24.11.2023
    Wywiad

    Świąteczny Stół Pajacyka

    Już po raz kolejny Polska Akcja Humanitarna organizuje Świąteczny Stół Pajacyka, który w tym roku wypada w piątek 8 grudnia. Do udziału w akcji zapraszani są właściciele lokali gastronomicznych z całej Polski, w tym zarówno duże sieci, jak i mniejsze restauracje rodzinne, bary czy kawiarnie.


    Dowiedz się więcej

  • 26.10.2023
    Wywiad

    Fundacja HB Reavis – działania CSR w praktyce

    Wywiad z Katarzyną Najdzik, prezeską Fundacji HB Reavis

    Katarzyna Najdzik jest prezeską Fundacji HB Reavis.16 września 2023 r. odbyła się już druga edycja akcji „Wbiegnij na Varso Tower”, zorganizowanej przez Fundację – wzięło w niej udział ponad 700 osób. Organizatorzy wydarzenia po raz kolejny zdecydowali się na wsparcie działań Polskiej Akcji Humanitarnej i podczas dekoracji zwycięzców przekazali PAH czek o wartości 40 000 zł. Rozmawiamy o działaniach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu oraz współpracy biznesu z organizacjami pozarządowymi.  


    Dowiedz się więcej

Udostępnij

DZIELĄC SIĘ WIEDZĄ Z INNYMI, DOKŁADASZ SWOJĄ CEGIEŁKĘ DO BUDOWY LEPSZEGO ŚWIATA