Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) to temat, który w ostatnich latach zyskuje popularność. Coraz większa grupa konsumentów i konsumentek oczekuje od swoich ulubionych marek zaangażowania na rzecz rozwiązywania lokalnych problemów, tworzenia przejrzystych łańcuchów dostaw, dbania o prawa pracownicze czy też minimalizowania szkodliwego wpływu produkcji i usług kurierskich na środowisko. Nic więc dziwnego, że firmy starają się wpisać te elementy w swoją strategię i informują klientów o działaniach podjętych na rzecz ważnych spraw społecznych czy bardziej zrównoważonego funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Dowiedz się więcej o tym, w jaki sposób biznes może angażować się w mądre i odpowiedzialne pomaganie. Znajdziesz tutaj również inspirujące przykłady realnego zaangażowania firm.
06.10.2021ArtykułGry wspierają uchodźców
Artykuł ze strony parkiet.pl
Rok 2020 to jeden z najtrudniejszych od dekad okresów dla pomocy humanitarnej. Pandemia koronawirusa i towarzyszące jej restrykcje gospodarcze, katastrofy naturalne, trwające i nowe konflikty zbrojne, wybuch w porcie w Bejrucie – wszystko to złożyło się na panoramę nieszczęść. O pomoc apeluje m.in. Polska Akcja Humanitarna w swojej najnowszej kampanii pod hasłem: „Jesteśmy w tym razem”.
Na apel odpowiedzieli gracze i internetowi twórcy. Przez trzy dni – począwszy od 27 li stopada – będą zachęcać swoich fanów i zbierać środki podczas charytatywnego streamowania na platformie Twitch gry „This War of Mine”.
Dowiedz się więcej
06.10.2021ArtykułALEŻ MIUO(SH)!
Artykuł ze strony ujot.fm
Od 5 kwietnia kolejnym wydarzeniem tego typu, które możemy oglądać, jest to autorstwa m.in. Miuosha pt. „Kobiety”. Po raz kolejny gromadzi on największe polskie talenty muzyczne i przearanżowując własne i cudze przeboje tworzy niemal godzinny występ, ciekawy w swojej, znanej już powszechnie, formie. Cały projekt ma na celu nagłośnienie zbiórki na rzecz działań wodnych Polskiej Akcji Humanitarnej i w Internecie nie zadomowi się na długo – dostępny będzie na kanale YouTube Fandango Records tylko do 18 kwietnia.
Dowiedz się więcej
29.09.2021WywiadZbiórki internetowe będą coraz mocniej zaznaczać swoją obecność w CSR
Wywiad z ekspertką PAH Anną Zubalą dla portalu NowyMarketing
– Osoby takie jak Irena Owsiak, Michał Szafrański czy Radek Kotarski mocno wpisują pomaganie w swoją działalność – to integralna część życia, a więc też obecności w sieci – na temat zbiórek organizowanych przez influencerów rozmawiamy z Anną Zubalą, specjalistką ds. współpracy z biznesem w PAH. Zbiórki charytatywne prowadzone na licznych platformach crowdfundingowych niewątpliwie cieszą się coraz większą popularnością z roku na rok. Swoje trzy grosze z pewnością dodają do tego influencerzy, […]
Dowiedz się więcej