Do Twoich zadań należeć będzie:
- Nadzór nad procesami operacyjnymi organizacji w celu optymalizacji jakości realizowanych programów pomocy humanitarnej i rozwojowej
- Realizacja globalnej strategii w zakresie operacji, przywództwo w inicjatywach strategicznych
- Tworzenie włączającego środowiska pracy, ukierunkowanego na rozwój zespołu i osiąganie celów organizacji, zgodnie z założeniami opisanymi w naszym Culture Booku
- Standaryzacja procesów i polityk w biurach krajowych i siedzibie głównej PAH
- Identyfikowanie oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie działalności operacyjnej i kosztowej PAH – optymalizacja jakości i efektywności działań PAH
- Nadzór nad przygotowywaniem budżetów projektów oraz ich realizacją
- Nadzór nad procesami finansowymi w biurach krajowych i siedzibie głównej
- Zapewnienie zgodności procesów operacyjnych z wytycznymi donorów instytucjonalnych oraz nadzór na procesem raportowania
- Współpraca z audytorami zewnętrznymi i organami nadzoru, a także innymi partnerami zewnętrznymi
- Zarządzanie podległym zespołem operacyjnym i wspieranie jego rozwoju
- Zarządzanie infrastrukturą techniczną, w tym lokalami, środkami trwałymi, zapasami, sprzętem