Komunikacja to podstawa
Media odgrywają kluczową rolę w funkcjonowaniu organizacji non-profit o międzynarodowym zasięgu, takiej jak Polska Akcja Humanitarna. Mają one ogromny wpływ na budowanie świadomości społecznej, mobilizację do wspierania naszych działań oraz budowanie zainteresowania tematami, którymi się zajmujemy.
Zapraszamy media do współpracy z nami. Włączanie się w komunikację PAH i udostępnianie informacji o naszych akcjach pomocowych pomaga nam w apelowaniu o wsparcie i budowaniu zasięgów. Dzięki temu można realnie wpłynąć na poprawę warunków życia osób potrzebujących. PAH może w ten sposób skuteczniej realizować swoją misję docierania z pomocą humanitarną do ludzi potrzebujących wsparcia.
Jakie media reprezentujesz?
- Media reklamowe – poprzez strategicznie umieszczone reklamy w prasie, telewizji, internecie czy na zewnętrznych nośnikach reklamowych, PAH może dotrzeć do potencjalnych darczyńców i zaangażować ich w swoje działania pomocowe.
- Media rozrywkowe – programy telewizyjne, filmy czy gry komputerowe, mają ogromną siłę oddziaływania. Wykorzystanie ich jako platformy do promocji działań PAH może przyciągnąć uwagę ogromnej liczby ludzi i zachęcić ich do wspólnego działania.
- Media publicystyczne – artykuły prasowe, programy radiowe czy portale internetowe, mogą rozpowszechniać informacje na temat kryzysów humanitarnych, w które PAH się angażuje. Mogą także informować o tym jak ich odbiorcy mogą się aktywnie angażować we wspieranie naszych działań.